Fotograf Magazine

Jules Spinatsch

Kontrola a selhání. Dočasné nepohodlí a projekty panoramatického sledování

Projekt Temporary Discomfort začal v podstatě v rámci celosvětových ekonomických summitů v době, kdy Jules Spinatsch přestal věřit klasické fotoreportáži. Do velké míry jej inspirovalo dílo Sophie Riestelhuber Fait a její tvrzení, že fotografové by měli raději působit v místech, která znají a mají pod kontrolou, a ne jezdit do exotických destinací, aby informovali o konfliktech, jimž nerozumí. Jules tedy začal na Světovém ekonomickém fóru (WEF) v Davosu, kde vyrostl, a poté pokračoval na summitech v Janově, New Yorku a Evianu/Ženevě. Tématem projektu Temporary Discomfort je hledání podmínek pro fotografování událostí, jež jsou obvykle nepřístupné široké veřejnosti (protože všichni jsme potenciální demonstranti) i tisku (protože některá jednání oficiálně neproběhnou). Spinatsch tehdy začal využívat různé nástroje, od klasického fotoreportážního 35 mm objektivu po dlouhý teleskopický objektiv, středoformátové fotoaparáty a video.

To read the entire article, order
#30 eye in the sky

Discontinuous Panorama B251356, Demonstrace proti Světovému ekonomickému fóru, Davos, Švýcarsko, 2013. 1 740 snímků zaznamenaných od 13:56 do 17:15. Kamera B: Hertistrasse, Talstrasse, Kongresové centrum – jižní vstup, Kurpark
Discontinuous Panorama C240700, Světové ekonomické fórum, Davos, Švýcarsko, 2003. 817 snímků zaznamenaných od 07:00 do 08:30. Kamera C: Promenáda, Kongresové centrum – severní vstup, Davos Valley

#30 eye in the sky

180 

Skladem