Fotograf Magazine

Dennis Adams

Zviditelnění politiky ticha

Souznění a soucítění v práci Dennise Adamse netkví pouze v přijetí současného pluralismu, ale je založeno na historické koncepci „veřejnosti“, která spojuje svou práci v kontinuum, na tradici produktivní diskuse a nesouhlasu.[ref]Phillips: Kritické stavby, in: Building. Against. Image, 1979–1987, The Alternative Museum 1986.[/ref]

Tento krátký text věnovaný práci ve veřejném prostoru amerického umělce Dennise Adamse (1948) možná překvapivě začíná rodinnou archeologií. Právě ta nás ale může dovést k prvním náznakům dlouhodobější Adamsovy pracovní metody, prozatím nazvané „zviditelňování“.
Od samého počátku jsem byl ve své práci doslova posedlý selektivní pamětí.[ref]Peter Doroshenko: Rozhovor s Dennisem Adamsem , in: Flash Art, Léto 1989, s. 129–131.[/ref]

Chcete-li si přečíst celý článek, musíte se přihlásit.

Přihlásit

Tribuna pro nesouhlas, 1985 © Dennis Adams
Archiv, 1990, © Dennis Adams