Fotograf Magazine

Peter Fabo

Velké příběhy jsou vždy milostné

Přes otevřené okno proudil místností chladivý ranní vzduch, peřiny zašustily
a ona se v posteli dlouze protáhla, jako kočka, pomyslel jsem si. Přitom se
ke mně otočila čelem a z její tváře na mě zářil ruměnec. Na denním světle jsou i vzpomínky nemravné…

Ale mohlo to být i jinak. Fotograf Petr Fabo nevytvořil uzavřený příběh –
v jeho práci se mu povedlo nabídnout divákovi jakýsi návod na příběh. Možná ale svým fotografickým dílem Diana jen vysílá k divákovi impuls ke vzpomínce na něco, co všichni důvěrně známe, na něco, o čem se příliš nehodí mluvit, co si každý chrání a na co rád vzpomíná. V obecném pohledu je to téměř vždy stejné, přesto pokaždé úplně jiné.

Chcete-li si přečíst celý článek, musíte se přihlásit.

Přihlásit