I přes své skromné rozměry je lublaňská umělecká scéna plná života. V oblasti neokonceptuálního umění přivedla na mapu současného umění jména, jako jsou například IRWIN, Marjetica Potrč, Marko Peljhan, Maja Smrekar a několik dalších. Zdejší MG+ MSUM, největší instituce věnující se modernímu a soudobému umění, svou výstavní a publikační činností sehrála zásadní roli v utváření východoevropské umělecké tradice po roce 1945.

" />

Fotograf Magazine

9. trienále současného umění U3

Lublaňskému U3 vládne estetika a etika živého a mrtvého

I přes své skromné rozměry je lublaňská umělecká scéna plná života. V oblasti neokonceptuálního umění přivedla na mapu současného umění jména, jako jsou například IRWIN, Marjetica Potrč, Marko Peljhan, Maja Smrekar a několik dalších. Zdejší MG+ MSUM, největší instituce věnující se modernímu a soudobému umění, svou výstavní a publikační činností sehrála zásadní roli v utváření východoevropské umělecké tradice po roce 1945.

To read the entire article, order
#35 žít s lidmi

36 darmarických situací‹, Aleksandra Vajd, 2019, ›Obrazy bez názvu‹, Bori Župančič, 1970–1973, v pozadí socha Maruši Sagadin, ›Frontwoman‹, 2019, foto Dejan Habicht
Vstupní hala Moderna galerija, ›Rychlé nohy‹, Maruša Sagadin, 2019, vedle portrét Isidora Cankara od Jakob Savinšeka, 1958, foto Dejan Habicht

#35 žít s lidmi

150 

Skladem