Tomáš Hrůza
Hledání zdroje
„A holý, o všecko své ovoce oloupený strom, který rozpřahoval své tmavé křivolaké větve do mrazivého vzduchu pozdního podzimku, byl jako mudřec, zahloubaný v propastné snění nad záhadou svého bytí, a proto netečný k celému okolí…“1 Tomáš Hrůza ve své tvorbě využívá hlavně fotografii a video. Zajímá ho především poetická reflexe přírody a environmentálně zabarvené motivy. Díky této kombinaci v jeho práci nakonec sledujeme existenciálně laděné situace.
1 In: Jan Vrba. Borovice. Praha: Československý spisovatel, 1958.
#40 pozemštané*ky
Archiv
- #45 hypertenze
- #44 empatie
- #43 sběratelství
- #42 jídlo
- #41 postdigitální fotografie
- #40 pozemšťané/ky
- #39 slat, bolest
- #38 smrt, když si pomyslíš
- #37 nerovný terén
- #36 nové utopie
- #35 žít s lidmi
- #34 archeologie euforie
- #33 investigace
- #32 ne-práce
- #31 tělo
- #30 eye in the sky
- #29 kontemplace
- #28 cultura / natura
- #27 auta
- #26 dokumentární strategie
- #25 populární hudba
- #24 vidět a věřit
- #23 umělé světy
- #22 obraz a text
- #21 o fotografii
- #20 public art
- #19 film
- #18 80. léta
- #17 amatérská fotografie
- #16 fotografie a malba
- #15 praha
- #14 komerce
- #13 rodina
- #12 rekonstrukce
- #11 performance
- #10 erotikon
- #9 architektura
- #8 krajina
- #7 nová inscenace
- #6 recyklace
- #5 hranice dokumentu
- #4 intimita
- #3 proměny symbolu
- #2 kolektivní signatura
- #1 Portrét