George Hladík
George Hladík (1982) se po studiích v ateliéru digitálních médií na FUUD UJEP v Ústí nad Labem přestěhoval na pražskou AVU do Školy nových médií Veroniky Bromové. Ve své živelné tvorbě, pro niž je charakteristický konceptuální přístup, využívá počítače, fotografie, ale především videa, a to nejtypičtěji jako prostředku dokumentace akcí. Ty můžou mít podobu ryze soukromých aktivit či rituálů (Moje fyzické vášně, 2004) nebo mohou být spíše sociologickým průzkumem (Hyper!, 2005, RTV – real television, 2006, Vítejte u nás doma, 2008).
#11 Performance
90 Kč
Content
- ––– Profily
- Petra Skoupilová
- Kateřina Šedá
- Nina Beier & Marie Lund
- Isabela Grosseová & Jesper Alvaer
- Barbora Klímová
- Martin Zet
- Elżbieta Jabłońska
- ––– Teorie
- Rozhovor Pavlíny Morganové s Marinou Abramovićovou
- ––– Tendence
- Pavel Ryška
- Barbora Tichá
- George Hladík
- Silvina Arismendi
- Ivars Gravlejs
- Matěj Smetana
- ––– Portfolia
- Václav Stratil
- Jiří Surůvka
- Irwin
- Ulay
- Jiří Kovanda
- ––– Recenze
- Koudelkovo svědectví o invazi
- Paměť české fotografie a svět před zrcadlem
- ––– Události
- Transphotographiques 2008 v Lille
- Rencontres d'Arles 2008
Archiv
- #45 hypertenze
- #44 empatie
- #43 sběratelství
- #42 jídlo
- #41 postdigitální fotografie
- #40 pozemšťané/ky
- #39 slat, bolest
- #38 smrt, když si pomyslíš
- #37 nerovný terén
- #36 nové utopie
- #35 žít s lidmi
- #34 archeologie euforie
- #33 investigace
- #32 ne-práce
- #31 tělo
- #30 eye in the sky
- #29 kontemplace
- #28 cultura / natura
- #27 auta
- #26 dokumentární strategie
- #25 populární hudba
- #24 vidět a věřit
- #23 umělé světy
- #22 obraz a text
- #21 o fotografii
- #20 public art
- #19 film
- #18 80. léta
- #17 amatérská fotografie
- #16 fotografie a malba
- #15 praha
- #14 komerce
- #13 rodina
- #12 rekonstrukce
- #11 performance
- #10 erotikon
- #9 architektura
- #8 krajina
- #7 nová inscenace
- #6 recyklace
- #5 hranice dokumentu
- #4 intimita
- #3 proměny symbolu
- #2 kolektivní signatura
- #1 Portrét