David Stecker
Úhel viditelnosti
Otázka úhlu, přesněji, jistý vztah k času. Úhlový vztah k času, úhel pohledu. Vše je řečeno postojem Davida Steckera, fyzickým postojem, způsobem, jímž se dostává do pozice úhlu světa. Všimněte si dobře toho osobitého způsobu Henri Cartier-Bressona, s jakým přistupuje k věcem, jak s nimi tančí před tím, než je vyfotografuje. Davidův tanec však bývá spíše krokem, krokem, který nehledá, krokem, kterým křižuje věcem cestu, věcem, které jsou často někde za lidmi, krokem, který křižuje cestu s podstatou obrazu, očekávání světa.
#16 Fotografie a malba
90 Kč
Content
- ––– Profily
- Ladislav Babuščák
- Jan Kuděj
- Vojtěch Fröhlich
- Tereza Příhodová
- Dryden Goodwin
- Tom Hunter
- Radka Salcmannová
- Jindra Viková
- Běla Kolářová
- Dianne Kornberg
- Michal Pěchouček
- Akira Komoto
- Georges Rousse
- Rafał Bujnowski
- Daniel Pitín
- Theodor Pištěk
- Tereza Kabůrková
- David Stecker
- Vladimír Jindřich Bufka
- ––– Teorie
- Fotografie a vizuální zkušenost
- ––– Recenze
- Metafyzika okna
- Magie župníkova realismu
- Dva permoníci
- Česká fotografie 20. století
- ––– Události
- Sommes-nous?
- Paris photo 2010
- Rencontres d'arles 2010
Archiv
- #45 hypertenze
- #44 empatie
- #43 sběratelství
- #42 jídlo
- #41 postdigitální fotografie
- #40 pozemšťané/ky
- #39 slat, bolest
- #38 smrt, když si pomyslíš
- #37 nerovný terén
- #36 nové utopie
- #35 žít s lidmi
- #34 archeologie euforie
- #33 investigace
- #32 ne-práce
- #31 tělo
- #30 eye in the sky
- #29 kontemplace
- #28 cultura / natura
- #27 auta
- #26 dokumentární strategie
- #25 populární hudba
- #24 vidět a věřit
- #23 umělé světy
- #22 obraz a text
- #21 o fotografii
- #20 public art
- #19 film
- #18 80. léta
- #17 amatérská fotografie
- #16 fotografie a malba
- #15 praha
- #14 komerce
- #13 rodina
- #12 rekonstrukce
- #11 performance
- #10 erotikon
- #9 architektura
- #8 krajina
- #7 nová inscenace
- #6 recyklace
- #5 hranice dokumentu
- #4 intimita
- #3 proměny symbolu
- #2 kolektivní signatura
- #1 Portrét