Dianne Kornberg
Čas neexistuje
Americká umělkyně Dianne Kornberg (1945) ve své tvorbě důsledně dodržuje soubor pravidel, který si sama stanovila. Pohybuje se v množině, kde se protínají na první pohled přesné citace skutečnosti se skrytými významy zobrazovaného. V její práci se již po desetiletí mísí dokumentární a technická přesnost, blízká vědě a výzkumu, a čtení mezi řádky, v němž se odehrává skutečný děj jejích fotografií. „Ke kameře mluví jiná příroda než k oku.“ Toto tvrzení, vypůjčené z dějin fotografie a Waltera Benjamina, je klíčem k porozumění tvorbě Dianne Kornberg.
#16 Fotografie a malba
90 Kč
Content
- ––– Profily
- Ladislav Babuščák
- Jan Kuděj
- Vojtěch Fröhlich
- Tereza Příhodová
- Dryden Goodwin
- Tom Hunter
- Radka Salcmannová
- Jindra Viková
- Běla Kolářová
- Dianne Kornberg
- Michal Pěchouček
- Akira Komoto
- Georges Rousse
- Rafał Bujnowski
- Daniel Pitín
- Theodor Pištěk
- Tereza Kabůrková
- David Stecker
- Vladimír Jindřich Bufka
- ––– Teorie
- Fotografie a vizuální zkušenost
- ––– Recenze
- Metafyzika okna
- Magie župníkova realismu
- Dva permoníci
- Česká fotografie 20. století
- ––– Události
- Sommes-nous?
- Paris photo 2010
- Rencontres d'arles 2010
Archiv
- #45 hypertenze
- #44 empatie
- #43 sběratelství
- #42 jídlo
- #41 postdigitální fotografie
- #40 pozemšťané/ky
- #39 slat, bolest
- #38 smrt, když si pomyslíš
- #37 nerovný terén
- #36 nové utopie
- #35 žít s lidmi
- #34 archeologie euforie
- #33 investigace
- #32 ne-práce
- #31 tělo
- #30 eye in the sky
- #29 kontemplace
- #28 cultura / natura
- #27 auta
- #26 dokumentární strategie
- #25 populární hudba
- #24 vidět a věřit
- #23 umělé světy
- #22 obraz a text
- #21 o fotografii
- #20 public art
- #19 film
- #18 80. léta
- #17 amatérská fotografie
- #16 fotografie a malba
- #15 praha
- #14 komerce
- #13 rodina
- #12 rekonstrukce
- #11 performance
- #10 erotikon
- #9 architektura
- #8 krajina
- #7 nová inscenace
- #6 recyklace
- #5 hranice dokumentu
- #4 intimita
- #3 proměny symbolu
- #2 kolektivní signatura
- #1 Portrét