Anna Slama & Marek Delong
Polib mě, jsem emo
Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující. Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí.
Původ spojení Marka Delonga a Anny Slamy je v Brně, kde navázali společné přátelství a kde taky poprvé začali vystupovat v kontextu současného umění. Jako stabilní a systematicky spolupracující tvůrčí dvojice se však vyprofilovali až poté, co jeden z nich odešel do Prahy a druhý do Stockholmu. Jejich současné společné dílo tak vzniká paralelně na dvou oddělených místech, jejichž vzájemná vzdálenost znemožňuje fungovat na bázi sdílené ateliérové praxe. Oba umělci se fyzicky potkávají většinou až při instalaci vlastních výstav, kde také poprvé vytvoří z dosud nespojitých dílů zamýšlený celek. Ve dvojici se takto v poslední době představili mj. na samostatných výstavách Sandbox Frontex Litany (v rámci PAF v Olomouci, 2015), Incentive2 (Galerie 207, 2016), Good Old Sober Addict (City Surfer Office, 2016) nebo na skupinových přehlídkách Letting Go (s environmentem Kiss Me Iam Emo, Trafo Gallery Budapešť, 2017) nebo Afterbirth of a Dream (Meetfactory, 2017).
#30 eye in the sky
Content
- ––– Editorial
- Editorial
- ––– Projekt
- Marie Lukáčová
- ––– Profily
- Barbora Kleinhamplová
- Zach Blas
- Metahaven
- Britta Thie
- Anna Slama & Marek Delong
- Julius Neubronner
- Sophie Calle
- Vito Acconci
- Federico Díaz
- Pam Skelton
- Oskar Helcel
- Jules Spinatsch
- Silver
- Štěpánka Sigmundová
- Josephine Pryde
- Vojtěch Rada
- ––– Rozhovor
- Rozhovor s eeefff (Dzina Zhuk a Nicolay Spesivtsev)
- ––– Teorie
- Vyneste je na světlo
- Do skutečného života
- Falešný poplach
- Simulace: na rozcestí dokonalosti
- ––– Objevy
- Zuzana Fedorová
- Viacheslav Poliakov
- ––– Recenze
- Astro Noise: A Survival Guide for Living Under Total Surveillance
- When I Was a Photographer
- Before Pictures
- Beyond Objecthood
- Mediální praktiky kameramana Jaroslava Kučery
- Apocalypse Me
- Bauhaus a Československo 1919-1938. Studenti, koncepty, kontakty.
- ––– Události
- Pozitivní dezinterpretace documenta 14
- Palčivé otázky v současné fotografii
- Jan Malý, viz též
- ––– Fotograf Gallery
- Zuzana Šrámková
- Vladimír Havlík
- Rudolf Skopec
- Tomáš Hrůza
Archiv
- #45 hypertenze
- #44 empatie
- #43 sběratelství
- #42 jídlo
- #41 postdigitální fotografie
- #40 pozemšťané/ky
- #39 slat, bolest
- #38 smrt, když si pomyslíš
- #37 nerovný terén
- #36 nové utopie
- #35 žít s lidmi
- #34 archeologie euforie
- #33 investigace
- #32 ne-práce
- #31 tělo
- #30 eye in the sky
- #29 kontemplace
- #28 cultura / natura
- #27 auta
- #26 dokumentární strategie
- #25 populární hudba
- #24 vidět a věřit
- #23 umělé světy
- #22 obraz a text
- #21 o fotografii
- #20 public art
- #19 film
- #18 80. léta
- #17 amatérská fotografie
- #16 fotografie a malba
- #15 praha
- #14 komerce
- #13 rodina
- #12 rekonstrukce
- #11 performance
- #10 erotikon
- #9 architektura
- #8 krajina
- #7 nová inscenace
- #6 recyklace
- #5 hranice dokumentu
- #4 intimita
- #3 proměny symbolu
- #2 kolektivní signatura
- #1 Portrét